İçimdeki Sıkıntı!!!

Veteriner Hekim olmak sanırım bazı insanların gençlerin olmak iştediği hatta imrenerek geleçek planlarını yaptığı bir meslek. Ama bu mesleğin içine girmek üzere olan bir kişi olarak bazı düsüncelerim var. Bu düsünceler her insanın sıkıntısı olan gelecekte ne olacak. Bazen ne yaparım yapabilirim diye çok düsünüyorum bazen öyle kendimce projeler yapıyorum. Bu projelerime ailemden kişileri katıyorum herkesi okuduğu bölüme göre yerleştirmeye çalısıyorum, çok güzel seyler oluyo bazen sanki gerçekmiş gibi. Ama bazen kafama o kadar fazla ve farklı düsünceler giriyor ki bu dünya bana çok ama çok büyük geliyor. Ya da dünyanın büyük olduğunu değil kendimin küçük olduğuna inanmaya baslıyorum. Hani çizgi dizilerde olurya yedikçe büyürsün, büyüdükçe mekana sıgmazsın işte öle olmak iştiyorum ne yiyebiliyorsam yiyerek bu dünyanın en büyüğü olmak ama ne zaman bu işe kalkıssam bir oluyo iki oluyo ama üçte hep kafam başka dünyalara gidiyor ve eski dünya yok oluyor artık herşey geride kalıyor. Artık önümde yeni bir ben, yeni bir hayat, yeni bir başlangıç ve hep aynı senaryo. Bu yazı belki saçma belki iki çümlenin birbiriyle bağlantısız olabilir işte sorunda bu zaten bazen beynin sanki bana oyunlar oynuyor ve ne yapmalıyım ne olması gerekiyor hiç bilmiyorum.
Bu yazıyı yazma sebebim Babam. Bugun Babamla biraz sohbet ettik. Bana her zaman arkamda olduğunu, ne yaparsam yapayım artık karar verecek yasta olduğumu, kendi kararlarımı almam gerektiğini söyledi. Tabiki babam olarak bana yolun ucunuda gösterdi. Önümde iki yol var ve ben hala bu yollardan hangisini seçmem gerektiğini tam olarak seçmis değilim. Ama şunu biliyorum ki eger gelecekte bir gün geriye dönüp bakacak olursam verdiğim karardan pisman olmamak için elimde olan tüm şartları zorladığımı ve gücümüm tükendiği için bu kararları verdiğimi bileceğim. Bu hayatta Ölmek zor ama Yasamak hiç de kolay değil. Üniversite bana bunu öğretti. İnsan bazen cevabını bildiği bir soruyu bile çözemez ya işte o durumdayım. Rabbim ben ve benim gibi olan herkesin yanında olaması dileğiyle...

Tepkiler:

1 yorum:

  1. abicim sen bu işi daha önceden tasarlayıpta yapmaya çalışanlara danışmalısın bence...pet shop and veterinary :D

    YanıtlaSil