Güle Güle Mayıs Hoş Geldin Haziran


               Haziran ayı onca ölümlere onca zorluklara ragmen geldi çattı kapımıza. Benim için güzel başladı ;çünkü Mayıs ayını çok güzel bir şekilde geçirdim ve Mayıs ayına finali ilk Final sınavım olan Anatomi sınavıyla kapattım ve sınavım fazlasıyla iyiydi(Umarım beklediğim sonucuda alırım!). Böyle geçen bir mayıs ayından sonra hos geldin Haziran. Az daha unutuyordum mayıs ayının benim için kötü bir hatırası oldu POKER. evet maalesef facebook üzerinden oynama basladım. Yine maalesef ki bende bagımlılık yaptı. Öyleki sınava çalışırken aklıma A 4 geldi elime yerde A 4 var nasıl ben kaybettim bu eli. Veya bidahaki sefere hemen basla parayı gibi şaçma sapan düsünceler aklımın bir yerlerini dolduruyor. Bu yazıyı paylasıyorum çünkü kendimi facebooktan pokerden uzak tutmak ve böylece kafamdan atmak istiyorum. Çalısamadan geçebileceğim ders olduğunu sanmıyorum çünkü.

             Veteriner Hekim Adayı olarak kendimi benliğimi bu kadar fazla mesgul eden seylerden kendimi kurtarmalıyım diye düsünüyorum. İzmir'e abimi ziyarete gittiğimde (2009yılında) ,abimin yurdundan bir genç poker manyagıydı ilk poker adını duymam ve bilgi almam böyle olmustu. Sağalsun ev arkadasım Şükrü beni poker basına oturttu ve beraberce günlerdir net basında poker oynuyoruz. Ama bu ay baslamasıyla birlikte kendimce tutmaya çalısacağım bir söz veriyorum kendime -bu ay boyunca en erken 11 cuma ya kadar poker oynamayacağıma- söz veriyorum.Böylece zaten zor olan finalleri kendime dahada fazla iskence yapmamaya çalısacağım.sabrınız ve benim bu yazımı okumaya deger bulduğunuz için teşekkür ederim. Sana ve senin gibilere hayatta basarılar dilerim.

0 yorum:

Yorum Gönder