İnsanlığın Çöküs Noktası Bu Olsa Gerek

3 gün boyunca tecavüze uğradı ..


               İzmir Güzelbahçe'de mart ayında "Masum" isimli Sivas Kangal cinsi köpeğe 3 gün boyunca tecavüz ettiği ileri sürülen M.A.'nın yargılanmasına başlandı.
               İzmir 24. Asliye Ceza Mahkemesi'ndeki duruşmaya, hakkında 9 yıl hapis cezası istenen sanık M.A. katılmazken, köpeğin sahibi avukat Senem Avcı hazır bulundu.
             Köpeğinin, evinin bahçesinden çalınarak 3 gün boyunca tecavüze uğradığını öne süren Avcı şikâyetçi olduğunu belirtti.
              Senem Avcı, "Bu tür bir olayı normal insan yapamaz. Sanığın en ağır şekilde cezalandırılmasını ve tedavi edilmesini istiyorum" dedi. Mahkeme, sanığın polis zoruyla getirilmesine karar vererek duruşmayı 13 Temmuz 2010'a erteledi.

'DOKTORA GİDEMEDİM'
           Duruşmaya katılmayan M.A.'nın, "Yabancı uyruklu bir kadınla cinsel ilişkiye girdim. Birkaç gün sonrasında cinsel organımda akıntı meydana gelmeye başladı. Arkadaşlarıma anlattım. Bel soğukluğu olduğunu ve bir köpekle cinsel ilişkiye girmem halinde rahatsızlığımın düzeleceğini söylediler. Doktora gitmeye utandığım için, böyle bir yola başvurdum" dediği öğrenildi. Öte yandan hayvansever dernekleri üyeleri, duruşma öncesi Senem Avcı'ya destek vermeye geldi.

(Habertürk)

0 yorum:

Yorum Gönder