Manga Bursa'yı Salladı ve Yarın Carrefourda Tekrar Sahne Alacak

             Manga bu gece bursadaydı ee tabiki bende ülkemizi eurovisionda temsil edecek olan böylesine muthiş grubun o güzel şarkılarından nasibimi aldım. Benim için gitmemek bunca zaman mp3ten mp4ten tvden radyolardan dinlemek için saatleri beklediğim günlerin anısına saygısızlık olurdu. Çok güzel bir gece geçirdim.

              Aslında bu yıl şenlikler boyunca sınavlara çalısmaktan gidememiştim ne Teoman'a ne de Athena'ya ,Kargo'yuda unutmamak lazım. Ama şenlikler açısından yorum yapmak gerekirse organizasyon 0 dı. Eğlenme açısından şenlik alanında  hiçbir sey yoktu. Şenlik alanında 2 saatten fazla durmak imkansız gibiydi. Ve öylede oldu tam olarak gittiğimiz saat 21:35 ve geri dönüs saatımız ise 23:15 ti. Gittim ve Manga'nın sarkılarıyla birlikle oynadık zıpladık. Ama 3 senedir bursadayım ve bursa'daki yasamım boyunca en basit ve sade şenliğini yasadım. Sanırım öğrencilere bırakmanın sonucunda olusan bir sorun olsa gerek. 

               Umuyorum ki böyle problemler tekrar yasanmaz ve eğlencenin doruklarına ulasabiliriz. Ama Manga tartısılmaz bir sekilde mükenmel bir sahne performansı gösterdi ve biz öğrencileri eğlendirdi. Bir uludağ Üniversitesi öğrencisi olarak bizlere bu zevki yasatan tüm Manga grubu üyelerine  teşekkürü bir borç bilirim. Bu arada Ferman'a da geçmiş olsun demek isterim. Teşekkürler Manga ve sizlere Eurovision yolunda basarılar dilerim. Bu sene birincilikle gerii döneceğinize eminim basarılar.

1 yorum:

  1. manga manga manga
    eurovisionda basarılar manga
    ins bize 1 getiricen biliyom

    YanıtlaSil