KİTAP OKUMANIN BANA KATTIĞI DEĞERLER

Aslında fazla kitap okumayı seven bir insan değilimdir her türk insanı gibi. Fakat üniversiteye basladıktan sonra sanki bir zorunluluk hissi belirdi üzerime. Hatırlarımda abimlerle kitap okumasına iddaasına girerdik fakat her seferinde kitabın ya basında ya ortasında kalırdım. Neden diye sormazdım sadece kitap okumak bana göre değil diye düsünürdüm fakat simdi yani üniversiteye basladığımdan beri özellikle hazırlık sınıfında-bize sınavlarda ingilizce romanlardan sorumlu tuttular-anladım. Biz insanoğlu bu dünyayı anlamak karsımızdaki insanlarında düsünce sahibi oldugunu anlamak için kitap okumamız gerekiyor ki işte ben bunu analadım. Sadece kitap okumak değil bana uygun kitapları okumam gerektiini öğrendim.benim için bir kaç kitap var.Bunlar:

internet kitapçınız kitapyurdu.com'dan binlerce kitaba ulaşabilirsiniz.




internet kitapçınız kitapyurdu.com'dan binlerce kitaba ulaşabilirsiniz.


1- Paulo Coelho'dan Simyacı
2- Turan, Orkun Uçar'dan Metal Fırtına-serisi
3- Jack London'dan Beyaz Diş
4- Adam Fawer'den ise Olasılıksız(fazla etkisi oldu diyemem)
bu kitaplar bana gerçekten birseyler öğretti. kendi kitap tarzımı yakalamamı sağladı. size tafsiye edebileceğim bir kitap varsa oda benim ve tanıdığım ve okuyan insanların bir numarası olan Simyacı dır. Okuyun sizde anlayacaksınız.

0 yorum:

Yorum Gönder