Cem Yılmaz'ın Diğerlerinden Farkı


             Komedi dünyasıyla tanısmam ilk olarak Cem Yılmaz ile olmustu. aslında pek sevmemiştim. Halende stand up programlarını sevmem. Zaten şuana kadar sadece 1 kere stand up dinledim(izledim) oda Ata Demirer'e aitti. Hala unutman su sözü:
-Socrates mi ,sokayım onun tezine be.
            Fakat son yıllarda çıkan filmler yavas yavas Türk Sinema Sektörünü etkisi altına aldı ve maddi çıtasını biraz yukarılara doğru çekti. Aslında bu bence kalite olarak yukarı çıkma değilde izleyiciye daha çok istediğini verme diye algıladım. Buda kalitede aşagılamaya sebeb oldu. Fakat bunların aksine Cem Yılmaz dogru bildiğini yapıyor ve bence en doogrusunu su an o yapmakta. Film sektörünü zaten bir kaç isim ele geçirmis durumda ve birbirleriyle rekabet halindeler. Eminim ki şu soruyu kendilerine soran çok olmustur
-Filmerde nedense gülünen ,zevk veren anlar hep bel altı espirilerden ibaret!
           İşte Cem Yılmaz bunu seyircelere en az veren oldugu için şu sıralar yaptığı filmlere yorumlar genelde hep olumsuz oluyor.Ben işe tam tersi düsünüyorum ,eger bir film izleyeceksen Safak Sezer ,Sahan Gökbakar veya Ata Demirer gibi çok bel altına kaçırılmamalı.Cem Yılmaz ait olan son filmde (Yahsi batıda) bu konuyu çok iyi ayarladığı ve izleme zevkini üst noktalara tasıdığı için teşekkürler.
         Ayrıca Yahsi batı filminin çekimi için yaptırmıs oldukları sahaser ise ayrı bir yazı hatta konusma konusu.
         İşte bu yüzden Cem Yılmaz'a tüm inancımla güveniyor ve basarılarının devamını diliyorum.

1 yorum:

  1. bu konuda daha önce bende yazmıştım adam kıvrak zekalı ve cok pratık ayrıca da çok iyi bir gözlem yeteneğine sahip kendisi..

    YanıtlaSil