Hangi Yıldızlar Veteriner Hekim Olmayı İstiyordu

Bu yazıyı yazmak hiç beklemediğim bir şekilde beynime saplandı. Yazılarımı okuyanlar bilir benim bi ev arkadasım var hani adı Şükrü. Dün onunla çarsıya çıktık hem onun biletini alacaktık hemde biraz hava alırız demistim. Çıktık yavas yavas gidiyor bi yandan sohbet ettik işte. Otobüs firmasına girdiğimde sıra vardı bende öle dolastım müesese içinde. Sonra bu firmanın yolculuk için verdikleri kitapçığı gördüm söyle bir göz attım. işte gözüme orda çarptı. Bir yıldız küçükken veteriner Hekim olmak istiyormus. Fakat yazıya bir yandan kızdım daha dogrusu yazıyı yazana bayanın bir veteriner olmak istediğini yazmıs. Mesleğimizin adını tam bilmeyen insanlar kendilerini böyle yazılarla küçültüyor. Lütfen böyle hatalar yapmayalım lütfen bizler veteriner (hayvan) değiliz biz Veteriner Hekimiz. Bunu herkese öğreteceğiz.
İşte böyle bir şekilde finaller zamanı aklıma takıldı bu fikir. Finaller zamanına denk geldiği için ve zaman kaybetmek istemediğim için bu yazıyı sizlerle paylastım ama devamı en geç bir haftaya yazılmış olacak saygılarla..

0 yorum:

Yorum Gönder