Bazen Bu adamları Öldüresim Geliyor!


        Az önce sosyal medya ağlarından facebookta bir resim gördüm ve çok ilgimi çekti. Resim de belli belirsiz tavuklar görünüyorsu, bende resmi tıkladım ve büyük ekranda resme baktım. Bakmaz olaydım, köpük ile zavallı tavukları öldürüyorlardı.

       İnsanlığın gelişmesi için illaki bazı deneyler, bazı prosedürler yapılacaktır. Ancak neden bu 15000 tavuk üzerinde denenir ki, neyine yetmez 3-5 bilemedin 100 tavuk be. İnsan olduklarına inanmadığım bu kişileri allahu taala ya havale ediyor ve sizlere bu lanet fotoğrafı paylaşıyorum içimden parça koparcasına..

İşte bu da resmin yanında ki bilgi;

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////\\
Why I'm Vegan: Reason 9812
In Spain 'scientists' watch and are excited to see how well their new method of killing chickens is working. In 15 minutes 15,000 birds are killed by suffocation using car wash type foam. May these people rot in hell.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\//

0 yorum:

Yorum Gönder