Kübra TEKE "Sokak Köpeği"


SOKAK KÖPEĞİBen bir sokak köpeğiyim…
Kulağımda yeni nesil damga
Vücudumda bit, pire, kene tonla.
Toz, duman her türlü pislik tüylerimin arasında
Suyla, sabunla arınırsın aldırma!
Bir lokma ekmek, biraz sevgi karşılığında
Size sınırsız sevgi veririm fani dünyada.
Bana dokunmaya korkma!
Ben size zarar vermem boşu boşuna.
Ben de yaşamak istiyorum 
Ne olur Azrail’im olup da
Yaşam hakkımı elimden alma! 
Beni de Allah yarattı unutma…
Yaşarken aldırmadığın gözlerimden
Sırat köprüsünde medet umma!
Kübra Teke

Kübra arkadasımıza çok teşekkür ederim böyle şiir ile sokak hayvanlarına desteğini esirgemediği için. Benim şiir yazmak gibi bir yeteneğim yok ama bu parçayı daha çok kişinin görebilmesi için paylaşabilirdim ve yapıyorum sizden işteğimde, elinden gelen ne varsa bu canlar için lütfen onu yapınız.

0 yorum:

Yorum Gönder