İstanbul Belediyesinden Hayvan Haklarına Destek


        Türkiye'de Haytap tarafından su yüzüne çıkarılan hayvanlara siddet ve benzeri olaylar sonunda Türkiye gündemine oturdu. Haytap tarafından halkı bilinçlendirme filmleri ve broşürleri ile bir nebze uğrasıyordu.

        Geçen gün tv de izlediğim reklam beni sahsen çok sevindirdi. Artık biliyorum ki hayvan hakları sadece birkaç insan tarafından değilde devlet nezlinde de bir karşılık buluyor. Bu beni çok sevindirdi. Ne kadar çok hatalar olursa olsun, hatalar bir yerden düzeltilmeye baslanılmalıdır ki artık başlangıcı gördük. Artık hayvanların da canlı oldukları kabul ediliyor ve onlara karşı yapılan vahşetede bir dur diyebileceğimizi bilmek beni umutlandırıyor.

       Sizlerden çok özür diliyorum bu haberi yazarken amacım sizlerle Haytap ve İstanbul Belediyesinin birlikte yürüterek gerçeklestirmiş oldukları Türk Sanatçılarının Hayvan Hakları belgeselini paylaşmaktı. Maalesef belgeseli henüz bulamadım ancak bulur bulmaz videoyu sizlerle paylasacağım.

        Haytap ve İstanbul Belediyesine çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum.


Haksızlığa DUR de!!!!

0 yorum:

Yorum Gönder