Monai-su __Veteriner Hekim__

Monai su

(Asıl mesleği veteriner hekimlik olan M.Akif ERSOY )
Benimle aynı sıralarda oturan onca kişi bu kelimenin anlamını bilmeyince açıklama yapmak zorunda hissettim kendimi. Siteme bir isim koymak için çok düsündüm fakat benim fikir ve düsüncelerimi paylaştığım aynı zamanda mesleğim ile alakadar paylasacağım video, görüntü, yazı, bilgi ve tecrübelerimi konusunu ele almak adına. Ve 1. Dönem almış olduğum Veteriner Hekimliğe Giriş ve Veteriner Hekimlik Tarihi adlı derste bize öğretilen _monai-su_ kelimesi aklıma geldi, anlamı veteriner hekim demek olan bu kelime m.ö kullanılmaktaydı. Bir veteriner hekim adayı olduğum düşünüldüğünde güzel bir başlık olacağını düsündüm ama üzülerek söylüyorum ki bu kelimeyi daha veteriner hekimer bilemezken siz nasıl bilebilirsiniz?

0 yorum:

Yorum Gönder